کوچینگ Coaching
نویسنده : مدیر سایت    
دوشنبه 16 اسفند 1400
    
بازدید: 2384
    
زبان : فارسی
    

کوچینگ Coaching :

کوچینگ ، کوچ ...عناوین و مباحث داغ امروزه.

کوچینگ چیست؟ کوچ کیست؟ کوچ با صلاحیت و قابل اعتماد چه کسی می تواند باشد؟

آیا هر شخصی که یک یا چند دوره آموزشی را گذرانده باشد و یا مدارکی داشته باشد، یک کوچ حرفه ای و با صلاحیت است و قابل اعتماد؟ و یا اینکه نیاز به تجارب فراوان و همچنین دانش لازم دارد؟

کوچینگ ، سواد هزاره سوم است. کوچینگ هنر تسهیل کردن برای رسیدن به اهداف سازمانی و اهداف شخصی است.

تعریف کوچینگ ، تفکر و فلسفه کوچینگ : کوچ و شخص/سازمان متقاضی در کنار هم مسیر رشد را تشخیص ، ایجاد و ادامه می دهند تا به نتیجه مطلوب برسند.

کوچ کیست: کوچ همانند مشاور فقط توصیه نمیکند ، بلکه کوچ به مراجع خود کمک میکند تا بهترین خودش باشد و موفق شود.

یک کوچ و مخصوصا بیزینس کوچ باید یک شخص با سطح علمی و دانش لازم باشد که تجارب و راهبری چندین ساله در کسب و کارهای مختلف داشته باشد تا بتواند مربی (کوچ coach) خوبی برای کسب و کار شما باشد .

 

بیزینس کوچ به مانند سایر کوچ‌ها به شما و کسب و کارتان کمک می‌کند تا استعدادها و قابلیت‌های خود را ارتقا دهید، اهدافی برای خود مشخص کنید، به این اهداف متعهد باشید، در تصمیم‌گیری‌های مهم و سرنوشت‌ ساز یاری‌تان خواهد کرد، می‌کوشد تا موفقیت کسب و کار شما را مخصوصاً از لحاظ مالی تضمین کند.

کوچینگ فردی

کوچ شما به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین خودتان را خلق کنید و به بهترین ورژن خود تبدیل شوید. موفقیت زمانی حاصل می شود که شخص به بهترین خود تبدیل شود و در ابعاد مورد نظر موفق می شود.

خانه کوچینگ یا خانه کوچینگ شیراز ، جایی است که خدمات کوچینگ به بهترین نحو ارائه شود. مهندسی مجدد کسری سیستم بهترین و مطمئن ترین پایگاه برای ارائه خدمات مشاوره ای و کوچینگ به شماست.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.